neděle 3. ledna 2016

, ,

Jdeme na to...

Takže, už jsme si jaksi řekli, kdo jsem a co chciJ Pro lenochy, kteří nechtějí číst první příspěvek (plně chápu sám bych ho nečetlJ) zopakuji, že jsem doposavad loser s 3letou zkušeností nevalné kvality. V letošním roce se chci opět pokusit prolomit ledy. V tomhle příspěvku chci ukázat, jak na to půjdu J

Vzhledem k tomu, že chodím do práce, ve které si „slušně“ vydělám (pokud to čte zaměstnavatel, tak by to mohlo být lepší), tak zvolím systém, který mi samozřejmě naruší pracovní morálku. Vydám se cestou čistého grafu s klouzavým průměrem 50. Hlavně se prosím neptejte proč 50 SMA na close cenu, to fakt nemám otestované na tick datech s kvalitou 99,9 procenta, ale prostě mi to tak tam sedí. Za poslední měsíce jsem vypozoroval něco, co mi vrtá hlavou a nedá spát. „Nová technika,“ kterou budu před vašimi zraky testovat J Wau už zním, jak mega guru. Za 1 000 dolarů Vám prodám recept na štěstí se super strategií na binární opce:-D

Tak zas chvilku vážněJ Chci obchodovat následující:
  •   Pinbary z D1
  • Outsidebary z D1
  •  Průrazy S/R z D1

Hmm, to dělá hodně lidí a úspěšnost je tak 50/50 možná méně. Inu zkusím na to jít trochu od lesa. Vždy když se na trhu objeví jeden z výše uvedených houly grejlů, tak druhý vlezu na H1 či H4 a budu sledovat, co se bude dít.


Mrkněte třeba na tohle, jde o denní graf AUD/CHF. Vidíte ten dvoudenní pinbar? Kdybych ty 2 svíčky spojil, tak mám pěkný pin u rezistence, jenže kousek pod tím vidím support, a to mi v temných dobách zakazovalo vstupovat. Jak je, ale vidět, tak potenciál to mělo. Takže….
Takže si vlezu na H1. Tady jsem si dovolil graficky znázornit, jak vypadá pin na H1. Následující den proběhla korekce a trh pak vytvořil medvědí outside svíčku, na které se dalo nastoupit do trhu a svézt až bůh ví kamJ
Nebo tohle...Na EUR/GBP vidíme prolomení supportu. V tenhle moment začnu sledovat H1 nebo H4 pro signál pro vstup. Opět hledám nějakou technickou formaci, která mi umožní riskovat méně a získat více.
Na H4 brzy vznikla opět reverzní formace osmihodinového pinbaru, kde se dalo krásně vstoupit do shortu s minimálním rizikem.
Je jasné, že tahle strategie není zlatý grál. Její velká slabina je v tom, že nižší TF nabízí více falešných signálů. Proto se budu snažit držet toho, že reverzní signál na nižším TF se musí objevit na proražené hladině nebo na SMA 5O.

Takže folks, budu se snažit přispívat, co to jen půjde, ale protože jsem člověk od povahy líný, tak nečekejte denní aktualityJ Jedno, ale slíbit můžu, budu ukazovat vše, výhry i porážky. Budu se s vámi radit, jak na to a co se dá zlepšit.

Díky a těším se na lepší zítřky,

Honzík na cestěJ





0 komentářů:

Okomentovat